FAQ

Najczęstsze pytania i odpowiedzi

  • 1. Ubezpieczenie Samochodu?
  • 2. Jakie dokumenty są wymagane podczas przekazania przejazdu?

    Podczas wynajmu samochodu należy okazać aktualny dowód tożsamości oraz prawo jazdy, które jest ważne na terenie Polski.

  • 3. Możliwe sposoby uregulowania opłat za wynajem?

    Za wynajem samochodu mogą Państwo zapłacić przelewem na konto bankowe, gotówką w momencie wynajmu u kierowcy lub kartą płatniczą również w momencie przekazania pojazdu u kierowcy. Dane z karty muszą być zgodne z danymi w okazanym dokumencie tożsamości.

  • 4. Czy podczas wynajmu samochodu pobierana jest kaucja?

    Nasza firma nie pobiera kaucji za wynajem samochodu.

  • 5. Co zrobić gdy samochód ulegnie awarii?

    W przypadku awarii samochodu lub kolizji proszeni są Państwo o bezpośredni kontakt z naszym biurem.

  • 6. Czy posiadają Państwo limit wiekowy osoby wynajmującej samochód?

    Osoba wynajmująca samochód musi mieć ukończone 21 lat.

  • 7. Co jeśli oddam samochód z niższym stanem paliwa?

    Gdy stan paliwa będzie niższy niż w momencie przekazania pojazdu, Klient jest zobowiązany do zwrotu równowartości brakującego paliwa.

  • 8. Co w przypadku gdy, z powodu korków, bądź innych utrudnień lub przypadków losowych spóźnię się i oddam samochód po ustalonym w umowie terminie zwrotu?

    W razie spóźnienia klienta podczas zwrotu samochodu opłata za dodatkową dobę nie jest doliczana jeśli opóźnienie nie przekracza 90minut od ustalonego terminu. Podobnie sytuacja wygląda w przypadku kiedy kierowca z powodu nieprzewidzianych zdarzeń losowych spóźni się na podstawienie samochodu, w takim wypadku klientowi przysługuje rabat jeśli spóźnienie kierowcy przekroczy 1h.

  • 9. Gdzie można zwracać samochód?

    Samochód może zostać zwrócony w dowolnym miejscu w Polsce w wypadku jeśli Wynajmujący zgłosił taką chęć przynajmniej 2 dni wcześniej. W takiej sytuacji klient zostanie poinformowany o ewentualnej opłacie dodatkowej.

  • 10. Jakie czynności należy wykonać przed wynajmem samochodu?

    Przed wynajmem należy dokładnie obejrzeć samochód i odnotować ewentualne uszkodzenia, aktualny stan paliwa oraz datę i godzinę przekazania pojazdu.

  • 11. Czy w przypadku wyjazdu za granicę musze zgłaszać taką chęć?

    Klient jest zobowiązany do poinformowania Naszej firmy poprzez infolinię o chęci wyjazdu za granicę. Wyjazd za granicę wiąże się z jednorazową opłatą w wysokości 200zł.