FAQ
Najczęstsze pytania i odpowiedzi
- 1. Ubezpieczenie Samochodu?
- 2. Jakie dokumenty są wymagane podczas przekazania przejazdu?
Podczas wynajmu samochodu należy okazać aktualny dowód tożsamości oraz prawo jazdy, które jest ważne na terenie Polski.
- 3. Możliwe sposoby uregulowania opłat za wynajem?
Za wynajem samochodu mogą Państwo zapłacić przelewem na konto bankowe, gotówką w momencie wynajmu u kierowcy lub kartą płatniczą również w momencie przekazania pojazdu u kierowcy. Dane z karty muszą być zgodne z danymi w okazanym dokumencie tożsamości.
- 4. Czy podczas wynajmu samochodu pobierana jest kaucja?
Nasza firma nie pobiera kaucji za wynajem samochodu.
- 5. Co zrobić gdy samochód ulegnie awarii?
W przypadku awarii samochodu lub kolizji proszeni są Państwo o bezpośredni kontakt z naszym biurem.
- 6. Czy posiadają Państwo limit wiekowy osoby wynajmującej samochód?
Osoba wynajmująca samochód musi mieć ukończone 21 lat.
- 7. Co jeśli oddam samochód z niższym stanem paliwa?
Gdy stan paliwa będzie niższy niż w momencie przekazania pojazdu, Klient jest zobowiązany do zwrotu równowartości brakującego paliwa.
- 8. Co w przypadku gdy, z powodu korków, bądź innych utrudnień lub przypadków losowych spóźnię się i oddam samochód po ustalonym w umowie terminie zwrotu?
W razie spóźnienia klienta podczas zwrotu samochodu opłata za dodatkową dobę nie jest doliczana jeśli opóźnienie nie przekracza 90minut od ustalonego terminu. Podobnie sytuacja wygląda w przypadku kiedy kierowca z powodu nieprzewidzianych zdarzeń losowych spóźni się na podstawienie samochodu, w takim wypadku klientowi przysługuje rabat jeśli spóźnienie kierowcy przekroczy 1h.
- 9. Gdzie można zwracać samochód?
Samochód może zostać zwrócony w dowolnym miejscu w Polsce w wypadku jeśli Wynajmujący zgłosił taką chęć przynajmniej 2 dni wcześniej. W takiej sytuacji klient zostanie poinformowany o ewentualnej opłacie dodatkowej.
- 10. Jakie czynności należy wykonać przed wynajmem samochodu?
Przed wynajmem należy dokładnie obejrzeć samochód i odnotować ewentualne uszkodzenia, aktualny stan paliwa oraz datę i godzinę przekazania pojazdu.
- 11. Czy w przypadku wyjazdu za granicę musze zgłaszać taką chęć?
Klient jest zobowiązany do poinformowania Naszej firmy poprzez infolinię o chęci wyjazdu za granicę. Wyjazd za granicę wiąże się z jednorazową opłatą w wysokości 200zł.